Výměna a vrácení zboží / reklamace

Výměna a vrácení zboží / reklamace

GARANCE 14 DNÍ NA VRÁCENÍ / VÝMĚNU ZBOŽÍ. Při reklamaci můžete využít nabídky svozu zásilky z Vaší adresy ZDARMA.

Jak postupovat, když nejste se zakoupeným zbožím spokojeni a chcete ho vrátit v 14denní lhůtě nebo když potřebujete výrobek reklamovat?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky, během kterých se můžete rozhodnout, zda výrobek splnil Vaše očekávání. Pro odstoupení od smlouvy lze využít tento formulář.  Zboží můžete vrátit nebo za níže uvedených podmínek můžete požadovat jeho výměnu. O průběhu výměny nebo vrácení zboží Vás budeme informovat e-mailem.

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V ideálním případě, prosíme, zasílejte zboží na vrácení v původním obalu. Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni prosím připište číslo Vašeho účtu. Peníze za zboží i poštovné Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

Výměna zboží

Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nelíbí se Vám barva, neodpovídá Vaší představě apod.), pošlete nám zboží zpět. Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: objednací číslo, název výrobku, barva, velikost. Zboží Vám podle dostupnosti náhradního zboží vyměníme a obratem pošleme. Jde-li o výměnu zboží v 14denní lhůtě, zákazník poštovné při výměně neplatí.

Reklamace zboží

Při reklamaci výrobku doporučujeme nejprve zavolat nám na naši zákaznickou linku 725 462 464, kde se s Vámi domluvíme na nejvhodnějším postupu. V některých případech k vyřízení reklamace nebo k jejímu výraznému urychlení postačí zaslat na emailovou adresu info@fit-edu.cz fotografii poškození / vady výrobku bez nutnosti odesílat samotný výrobek. Naší dlouhodobou snahou je postupovat také v případě reklamace výrobku vždy takovým způsobem, aby byl pro Vás celý proces co nejméně zatěžující a abyste nakonec mohli být spokojeni.

Můžete také využít svoz zásilky přímo z Vaší adresy. Pouze Vás požádáme o zabalení výrobku a sdělení termínu, kdy bude možné zásilku vyzvednout (alespoň s dvoudenním předstihem), o vše ostatní se postaráme. Tato služba je pro Vás ZDARMA.

 

Adresa pro zasílání zboží při reklamaci, vrácení nebo výměně:

FIT-EDU s.r.o.
Trnová 243
330 13 Trnová u Plzně

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Odeslat článek známému   Vytisknout